Wczasy na wyspie Rodos - perle greckiej turystyki, we wrześniu 2022 r. Podstawowe informacje o hotelu z momentu rezerwacji wycieczki.

Wycieczka (wczasy)  A.D. 2022

wypoczynek w ostatnim(?) roku pandemii Covid-19

Od kilku lat przymierzaliśmy się do odwiedzenia Perły Greckiej Turystyki – wyspy Rodos. Z różnych powodów nie doszło to do skutku, ale teraz wreszcie nadarzyła się okazja. Ostatnie dwa pobyty w Grecji (2018 i 2021) spędziliśmy w najmniejszym hotelu, w jakim było nam dane mieszkać w tym kraju – zaledwie 16 pokoi (na Skopelos). Tym razem, dla odmiany 😊, wybraliśmy hotel o wiele większy niż wszystkie, w których kiedykolwiek mieszkaliśmy – aż z ponad 500 pokojami! Ale nie do końca. Zarezerwowaliśmy wczasy w Lindos Breeze Beach Hotel, który sam ma zaledwie 32 pokoje (na stronie hotelu podają: 44). Ma własny basen, ale nie ma restauracji – korzysta się z wyżywienia w sąsiednim, mającym tego samego właściciela: Lindos Imperial, odległym o zaledwie 100 metrów (przejście przez ulicę). Oba hotele teoretycznie mają *****. Trochę obawialiśmy się pobytu w takim molochu (527 pokoi, czyli ponad 1000 gości), ale skoro mieliśmy tam jadać tylko posiłki, a większość czasu spędzać w naszym spokojnym hotelu i na plaży (chyba wspólnej), uznaliśmy że powinno to być dobre rozwiązanie.

Mieliśmy sporo szczęścia, że zarezerwowaliśmy hotel jeszcze w 2021 roku, przed putinowską inwazją na Ukrainę. Promocja FirstMinut dawała nam „100% Pewności Najniższej Ceny” co po podwyżkach cen wszystkiego, ale przede wszystkim kosztów paliw i biletów lotniczych, było wielkim plusem. Nie dopłaciliśmy ani złotówki, ponad to co mieliśmy w umowie. A już w maju te same wczasy, w tym samym terminie, kosztowały 50% więcej (i podobna cena jest w promocji FirstMinut na 2023 rok!). Wyglądało na to, że „trzynastka” (13. nasz pobyt w Grecji) miała być dla nas szczęśliwa. (Już po powrocie mogę to potwierdzić 👍)

Skrócony opis hotelu Lindos Breeze z oferty Rainbow Tours:
Liczba pokoi: 32 w dwupiętrowym budynku, kategoria: *****
Położenie: Luksusowy hotel zlokalizowany w niewielkiej miejscowości Kiotari, położony w zadbanym ogrodzie. Odległość od lotniska wynosi ok. 60 km. W pobliżu znajdują się sklepy, ok. 100 m od hotelu przystanek autobusowy, a od centrum Lardos ze sklepami i tawernami dzieli obiekt odległość ok. 4 km.
Plaża: Hotel znajduje się na rozległym terenie przy piaszczysto-żwirowej plaży. Leżaki oraz parasole na plaży przy hotelu – bezpłatne. W pobliżu (około 1 km) znajduje się również piękna, piaszczysta, zatokowa plaża - Glystra Beach.
Do dyspozycji gości: Klimatyzowana część ogólnodostępna z całodobową recepcją, 2 baseny zewnętrzne ze słodką wodą, brodzik dla dzieci, leżaki oraz parasole przy basenach – nieodpłatnie, aquapark, centrum fitness. Do dyspozycji gości także restauracja główna, bar przy basenie, przechowalnia bagażu, parking. Ponadto odpłatnie: SPA, sklepiki, wypożyczalnia samochodów oraz rowerów, pralnia, bankomat.
Dla dzieci: plac zabaw, mini klub (4-12 lat).
Część opisanej powyżej infrastruktury dostępna jest w innych częściach kompleksu Lindos Hotels.